قیمت لپ تاپ ایسوس بسیار متنوع است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قیمت لپ تاپ ایسوس بسیار متنوع است

laptopدر کنار ارائه بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس، مجموعه ایسوس ایران گارانتی 3 ساله نرم افزاری را نیز ارائه می کند تا کاربران با آرامش خیال بیشتری اقدام به لپ تاپ مهندسی تهیه محصولات کنند. هر کدام از سری لپ تاپ های ایسوس یک سری نقاط قوت دارد که می تواند برای هر شخصی با نیاز موردنظر آن بسیار جذاب و خوب باشد. قیمت لپ تاپ ایسوس بسیار متنوع است. بهترین لپ تاپ ایسوس را نمی توان به این سادگی ها معرفی کرد. از همین رو می توانید در صورت تمایل به این صفحه مراجعه کنید تا لپ تاپ ها برتر را از نظر فروش و مشخصات سخت افزاری مشاهده کرده و از همان صفحه مستقیما وارد صفحه همان محصول شوید. لازم به ذکر است که برخی از مدل ها دارای مشخصات متنوع و مختلفی هستند و می توانید بسته به بودجه و نیاز خود، مشخصات مورد نیاز را تهیه کنید. با توجه به گستردگی نیاز کاربران و کشش بازار، شاهد حضور انواع لپ تاپ ایسوس در بازار هستیم.

  1. میزان و نوع حافظه رم: ۸ گیگابایت RAM DDR4
  2. رزولوشن: Full HD یا ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل
  3. شورای مرکزی
  4. انواع برندهای اسپیکر بلوتوثی
  5. رم ddr3
  6. شبکههای اطلاع رسانی
  7. ظرفیت هارد 1TB HDD
  8. لپ تاپ ایسوس ASUS TUF GAMING FX516PM

 

laptop2. برای ریکاوری سیستم می­توانید بر روی دکمه Previous کلیک کنید. 3. فایل­هایی که می­خواهید ریکاوری شوند را انتخاب کنید. 4. سپس بر روی دکمه بازیابی (Restore) کلیک کنید، تا فایل­ها بازیابی شوند. یکی دیگر از روش­های آموزش ریکاوری استفاده از نرم افزارهای ریکاوری سیستم است. امروزه اگر در سایت های مختلف اینترنتی گشتی بزنید با انواع نرم افزارهایی که به ریکاوری سیستم می­پردازند، مواجه می­شوید. که می­توانید برای انجام ریکاوری این نرم افزارها را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید. سپس فایل های از دست رفته خود را ریکاوری کنید. اگر می­خواهید فایل حذف شده را به صورت دقیق ریکاوری کنید، در حالی که در نسخه­های دیگر ذخیره نشده است، در این صورت می­توانید از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات استفاده کنید. نرم افزارهایی مانند EaseUS Data Recovery Wizard Professional یک نرم افزار قدرت­مند و توصیه شده برای ریکاوری فایل­ها و داده­های حذف شده می­باشد. با استفاده از این نرم افزار می­توان به ریکاوری فایلهای پاک شده، ریکاوری فایل­هایی که در اثر فرمت حذف شده­اند و یا ریکاوری فایل­ها و اطلاعاتی که در نتیجه حمله ویروسی از بین رفته­اند پرداخت.

DDR4 RAM در مدل های Core i7 از 4GB تا 64GB متغیر است.

laptopاین نسخه از نسل دهم مینی پی سی اینتل بدون سیستم عامل عرضه می شود و نصب سیستم عامل با خود شماست. نسل یازدهم مینی پی سی اینتل NUC 11 با پردازنده Core i7: نسل یازدهم مینی پی سی اینتل NUC 11 با برخورداری از 4 هسته فیزیکی و 8 رشته پردازشی قدرت پردازشی عظیمی را فراهم می کند. فرکانس پایه این پردازنده برابر با 2.8 گیگاهرتز و فرکانس توربو آن تا ۴.۷ گیگاهرتز افزایش می یابد. این مدل از نسل دهم مینی پی سی اینتل NUC 10 بدلیل وجود پردازنده Core i5 قدرتمندترین نسل دهم مینی پی سی اینتل است. DDR4 RAM در مدل های Core i7 از 4GB تا 64GB متغیر است. نسل دهم مینی پی سی اینتل NUC 11 با پردازنده Core i5: فرکانس پایه این پردازنده برابر با 2.8 گیگاهرتز و فرکانس توربو آن تا ۴.7 گیگاهرتز افزایش می یابد. ۴ هسته فیزیکی و ۸ رشته پردازشی در این مدل از نسل دهم مینی پی سی اینتل NUC 10 با پردازنده Core i5 استفاده شده که توان پردازشی کمتری نسبت به مدل NUC 10 با پردازنده Core i7 دارد.

اتصالات درون کیس را بر قرار سازید. معمولا تنها به یک حالت این اتصالات برقرار می شوند، سعی نکنید کابلی را به اجبار جا بزنید. پنل های پشت کیس که با اسلات PCI-E مطابقت دارند را از پشت کیس خارج کنید. معمولا کارت گرافیک های امروزی از اسلات PCI-E استفاده می کنند.در برخی واقع به جای خارج کردن یک پنل نیاز به خارج کردن دو پنل خواهید داشت. کارت را ایمن کنید. بعد از اینکه کارت را درون کیس قرار دادید با استفاده از پیچ آن را به کیس محکم کنید. اگر این کار را انجام ندهید در بلند مدت باعث وارد امدن آسیب به کارت خواهید شد. نصب دیگر کارت های PCI . در صورتی که کارت PCI دیگر همچون کارت صدا داریدآن را هم نصب کنید. روند نصب آن همانند کارت گرافیک می باشد. پانل های جلوی کیس که محل قرار گیری درایو ها هستند را خارج کنید.

laptopتجری با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از جرایم اینترنتی در گلستان منجر به کشف می شود، اظهارداشت: برخی از جرایم کمتر از ۲۴ ساعت کشف می شوند و برخی از جرایم پیچیده تر هستند. سرهنگ سعید تجری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: متاسفانه میزان جرایم اینترنتی در استان گلستان در 9 ماهه امسال، 25 درصد افزایش وقوع جرم داشته است. رئیس پلیس فتا گلستان با بیان اینکه کلاهبرداری اینترنتی بیشترین وقوع را در این مدت داشته است، افزود: یک سوم جرایم اینترنتی استان مربوط به کلاهبرداری اینترنتی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 درصد افزایش داشته است. تجری با بیان اینکه بیش از 95 درصد از جرایم اینترنتی در استان منجر به کشف می شود، اظهارداشت: برخی از جرایم کمتر از 24 ساعت کشف می شوند و برخی از جرایم پیچیده تر هستند. وی گفت: کلاهبرداری با عنوان سامانه ثنا و برنده شدن در بانک ها و تلویزیون همچنان در حال قربانی گرفتن است و حساب برخی از مردم خالی می شود.

ده مکان برای دریافت معاملات در رایانه

بدین ترتیب پنجره برنامه Snip & Sketch ناپدید خواهد شد و یک منوی کوچک در قسمت بالایی صفحه نمایش برایتان نمایان میشود. با استفاده از این منو میتوانید نوع اسکرین شات مورد نظر خود را انتخاب کنید. اسکرین شات ها میتوانند به صورت مستطیلی، فرم دلخواه و یا تمام صفحه باشند. شما میتوانید در پنجره Snip & Sketch با کلیک روی آیکون به شکل فلش رو به پایین در کنار گزینه New، گرفتن اسکرین شات را برای مدت زمان 3 الی 10 ثانیه به تاخیر بیاندازید. پس از گرفتن اسکرین شات، عکس در کلیپ بورد شما ذخیره می شود و یک اعلان پیش نمایش در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود. روی اعلان پیش نمایش کلیک کنید تا برنامه Snip & Sketch باز شود و اسکرین شات را با ابزارهای طراحی موجود ذخیره، به اشتراک بگذارید یا ویرایش کنید. ابزار Snipping در ویندوز 10 وجود دارد، اما معمولاً ابزار اسکرین شات نیست که بخواهید از آن استفاده کنید.

خریدار یک موبایل نباید تنها قیمت را ملاک خود قرار دهد. هر آنچه گران بها است نشانه داشتن عملکرد بهتر نیست. به کمک سایت بنچمارک می توان اطلاعات و داده هایی که درباره موبایل وجود دارد را سنجید. وجود این سایت به خریدار کمک می کند تا قیمت را با اطلاعات سخت افزاری موبایل بسنجد. به بیان ساده تر اگر موبایلی از سخت افزار بهتری برخوردار باشد می توان پول بیشتری به آن بدهید. قبلاً روال به این صورت بود فرد خریدار اطلاعات موبایل را به کسی که شناخت بهتری از سخت افزار موبایل داشت می داد. حال شخص باتجربه با در نظر گرفتن استفاده مشتری و کیفیت قطعات موبایل مناسبی را بررسی می کرد. اما امروزه با پیشرفت فناوری دیگر یک شخص نمی تواند اطلاعات کاملی از همه تجهیزات و فناوری ها داشته باشد. استفاده از سایت های سنجش موبایل به کاربر این امکان را می دهد که تست های متنوعی روی گوشی انجام دهد. در نهایت این سایت ها با تست اجزای و عملکرد هر یک به موبایل امتیاز می دهد.

laptop

مثلاً دو سیستم را از نظر قطعات CPU یا VGA سنجیده می شدند. اما امروزه با بکار بردن تجهیزات و فناوری های پیشرفته دیگر نمی توان دو سیستم را فقط از نظر چند قطعه سنجید. مهندسین با طراحی یک سری از نرم افزارها این امکان را فراهم کرده اند که فقط با دیدن اجزای یک سیستم آن را مقایسه نکنیم. بلکه کلیه قطعات و توانایی دو سیستم سنجیده می شوند. این نرم افزارها بعد از سنجش نمره هایی به آن سیستم سنجیده شده می دهند. مثلاً برای سنجش یا نمره دهی به یک کارت VGA ابتدا چند سیستم را با تمام تجهیزات مشابه در کنار یکدیگر قرار می دهند. سپس کارت های گرافیک متعددی را روی هر یک پیاده می کنند. یک بازی را روی همه سیستم ها نصب می کنند. حالا میزان پاسخگویی هر سیستم را به کارت گرافیک نصب شده روی آن را بررسی می کنند. سپس به آنها با توجه به جواب دهی در اجرای بازی نمره می دهند.

ظرفیت رم و سرعت هارددیسک نیز در اولویتهای بعدی هستند.

از سوی دیگر قابلیتهای چندرسانهای مثل پخش فیلم و موسیقی نیز در این مدلها در سطح متوسط قرار دارند ولی انتظار زیادی در مورد بازی و پردازشهای حرفهای نباید از آنها داشت. کاربران حرفهای را بیشتر مهندسین، طراحان و صاحبان کسبوکار تشکیل میدهند که برای این گروه تعداد هستههای پردازشی و توان پردازش موازی در هسته گرافیکی اهمیت خاصی دارد. برای طراحانی که با نرمافزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ سروکار دارند توصیه میکنیم که به کیفیت صفحهنمایش و سایز آن برای مشاهده بهتر جزئیات توجه داشته باشند. ظرفیت رم و سرعت هارددیسک نیز در اولویتهای بعدی هستند. دستگاههای حرفهای به دلیل نیاز به قدرت پردازش معمولاً در اندازههای ضخیمتر و سنگینتر تولید میشوند زیرا باتری آنها در مقایسه با مدلهای معمولی بزرگتر است و فضای کافی برای تهویه هوای گرم نیز باید داشته باشند. کاربران تجاری و مدیران معمولاً به ویژگیهای ظاهری و امنیتی توجه خاصی میکنند و قدرت پردازشی برای آنها در اولویتهای بعدی قرار میگیرد. خرید و فروش لپ تاپ دست دوم 

  • ۴ گیگا بایت رم قابل ارتقا به ۸ گیگ با سرعت ۲۱۳۳
  • چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟
  • گوشی iphone 13 pro
  • هزینه تعمیر آنها بیشتر از PC است
  • مایکروسافت (MICROSOFT)
  • نوع اتصال : با سیم، بیسیم (Wi-Fi)
  • تعمیر پنل تلویزیون
  • گرافیک کامپیوتر را بهتر بشناسیم

laptopبفرستید تا فایل نصبی را برایتان ارسال بکند. در صورت نوشتن اسم برنامه نیز ربات لینک را می فرستد. قصد داریم بهترین فیلتر شکن برای اندروید و قوی ترین پروکسی را معرفی نماییم تا از این طریق محدودیت ها از بابت ورود به این شبکه ها برای تان رفع گردد در ادامه با ما همراه باشید. اولین راه استفاده از پروکسی قوی برای تلگرام و یوتیوب گوشی های اندروید به طور رایگان با سرعت بسیار بالا می باشد که یک برنامه برای دور زدن تحریم ها می باشد این پروکسی ها مختص خود تلگرام می باشد. پروتکل پراکسی SOCKS5 با انواع ترافیک اینترنت از جمله POP3 و SMTP برای ایمیل ها و همچنین FTP برای بارگذاری پرونده ها در وبسایت ها و P2P سازگار است. این پروکسی از سطح امنیتی بالایی برخوردار بوده و با انتقال سریع ترافیک سازگار است و حتی با اینترنت ضعیف نیز به خوبی متصل می گردد. پروکسی MTProto از پروتکل های شبکه HTTP ،HTTPS ،TCP ،UDP و FTP پشتیبانی می نماید و این برنامه همچنین از رمزگذاری AES-256 پشتیبانی می کند.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 30 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی